|
Theme: Hva tror dere dette er verdt??
|
Date: 10/06/01
|
|
|
Author: Rct
|
||
|
Hallo alle sammen..
Jeg vurderer å selge mitt UW kamera for muligens gå over til digitalt. Men i første omgang må jeg finne ut hva jeg kan forvente og få for det jeg har.. (må rettferdig gjøre et nytt kjøp oven for dama;-) Alt ustyret er meget pent brukt og i veldig fin stand (ripefritt) Komplett Profft UW kamera med 2 blitzer. Alle kamera funkjsoner kan brukes under vann. (med noen svært få untak) Funksjonsbryter for bakstykke er også i Uw huset. Nikon F90x Micro Nikkor AF60mm 1:2.8 D Macro Nikkor AF20mm 1:2.8 D Tamron AF28-200mm 1:3.8-5.6 Sigma DL zoom 75-300mm 1:4-5.6 Nikon SB-26 Blitz Nikon camera bag Stooor Vanntett koffert til UW utstyret Seacam MiniCam Pro \m vannalarm (uw hus) Seacam Seaflash, med 30W guide light koblet direkte på uw-husets "knipse knapp" Sos funkjson og meget sterk blitz lampe. (husker ikke eksakte w-styrke) Lader kommer selvsagt med. 2 Seacam justerbare armer for blitsene 3 porter følger med Port for vidvinkel port for 60mm, mindre "normale" linser. Kan bytte mellom manuell & autofokus under vann. port for større zoom linser Ombygget UK lykt som fungerer som hus for sb-26 blitzen (TTL slave) Alle kabler osv er også med, samt bruksanvinsinger. Ny pris er meget dyr! Men det er det digitale jeg sikler på også, så derfor lurer jeg på hva som er realistisk og kunne forvente seg for mitt nåværende kamera.... |
|